utorak, 29. siječnja 2013.

VALENTINE FAVOUR BOX


Moj dvogodišnjak i ja smo odlučili napraviti prigodnu kutijicu za Valentinovo (ok, ja sam naumila napraviti kutijicu- on se priklonio ideji jer voli lijepiti šarene stvari).


Našla sam ovu šablonu na netu i isprintala ju na papir za čestitke (u papirnici sam tražila nešto između papira i kartona, a teta iza blagajne mi je dala to).
















Zatim smo izrezali šablonu duž vanjskih stranica.






Savili papir duž iscrtanih linija i zalijepili stranice.
Nakon toga smo izrezali srca iz crvenog kolaž papira.
I polijepili ih na vanjske strane kutijice.
Nakon toga smo se neko vrijeme samozadovoljno divili nastalom remekdjelu...



UPOZORENJE: 
Izrada ove ukrasne kutijice traje najmanje dva i po sata ako ste dvogodišnjak.







        1.Cut out along the outside lines.
2.Fold along the inside lines.
3.Overlap the ends and glue.
                                                                  
                                                                   WARNING:
It takes 2 and a half hours to make Valentine favour box if you are two years old

Nema komentara:

Objavi komentar