nedjelja, 3. veljače 2013.

Valentine card

Čestitke koje izradimo sami nerijetko su ljepše i osobnije od kupovnih, a usto su i pune šarma. Tako smo i mi izradili primjer jednostavne čestitke za Valentinovo.
U potrazi za inspiracijom obratila sam se tumblr-u i tamo doznala da su sove hit sezone.


Prvo sam iscrtala skicu sove olovkom i to na sasvim običan papir.
Zatim sam iscrtala pojedine dijelove sovine anatomije na kolaž i izrezala.
















Čestitku sam uobličila od ružičastog kartona na koji sam stavila komad ukrasnog papira.

















Moj suradnik je polijepio dijelove. Napravio je i svoju sovu, no bila je previše apstraktna pa smo se ipak odlučili za moju sovu.

















Jedno srce, grana nacrtana masnim bojicama i čestitka je gotova.


















1.Draw or print a picture of an owl  on a piece of paper. Then transfer it to a collage paper and cut out the pieces.
2.Fold paperboard  in a form of a card and add a piece of decorative paper on top.
3.Glue the owl collage on the card.
4.Draw a branch with crayons and just add a paper heart.

Nema komentara:

Objavi komentar